Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli má smysl mít na ježdění na plastu s magnety mít podvozek s pohyblivými bočnicemi. Má to nějaký podstatný vliv na jízdu, nebo nemá cenu to řešit?
Oddělené pohyblivé bočnice pro ježdění s magnety na plastu?
Re: Oddělené pohyblivé bočnice pro ježdění s magnety na plastu?
Moc nechápu, co tím přesně myslíš. že bys sem dal obrázek?
Re: Oddělené pohyblivé bočnice pro ježdění s magnety na plastu?
My už jsme se na toto téma rozepsali někde v minulých příspěvcích.
Podvozky na plast mohou být kovové i plastové. Ty kovové se zase dělí na plechové, nebo kombinace plech, kulatina, taková klasická autodráhová story.
U plastových podvozků je dělení také zhruba na dvě větve. Jedna je auto s podvozkem s pevným uložením motorku, podvozek upevněn 3, nebo 4 šroubky do karoserie.
Druhá má podvozek doplněný o samostatné motorové lože s třemi způsoby uložení motorku.
Pro domácí ježdění to je skoro jedno, ale u závodů je nutné, aby se karoserie uvolnila od podvozku a modelářským výrazem hrkala. To je výhodné v zatáčkách, kdy se karoserie
mírně nahýbá a umožní tak podvozku rychlejší průjezd a k tomu i mírný pohyb motorového lože a sečteno a podepsáno jsi třeba první.
Aby jsi měl doma příjemný pocit z jízdy, chce mít dráhu čistou, pneumatiky mírně zbroušeny a očištěny, kapičku oleje na ložiska a převod a není třeba řešit výše uvedené věci.
Podvozky na plast mohou být kovové i plastové. Ty kovové se zase dělí na plechové, nebo kombinace plech, kulatina, taková klasická autodráhová story.
U plastových podvozků je dělení také zhruba na dvě větve. Jedna je auto s podvozkem s pevným uložením motorku, podvozek upevněn 3, nebo 4 šroubky do karoserie.
Druhá má podvozek doplněný o samostatné motorové lože s třemi způsoby uložení motorku.
Pro domácí ježdění to je skoro jedno, ale u závodů je nutné, aby se karoserie uvolnila od podvozku a modelářským výrazem hrkala. To je výhodné v zatáčkách, kdy se karoserie
mírně nahýbá a umožní tak podvozku rychlejší průjezd a k tomu i mírný pohyb motorového lože a sečteno a podepsáno jsi třeba první.
Aby jsi měl doma příjemný pocit z jízdy, chce mít dráhu čistou, pneumatiky mírně zbroušeny a očištěny, kapičku oleje na ložiska a převod a není třeba řešit výše uvedené věci.