Jak jsem před časem popisoval stavbu podvozku pro modelářský klub v Púchově, měl jsem od nich
tři karoserie. U té třetí jsem se rozhodl i po doporučení kolegy modeláře pro radikální změnu v osazení motorku a to sidewinder.
Má to několik výhod a to cena převodu, možnost snížení motorku a tím i snížení těžiště. Pevné osazení motorku neumožňuje
jeho posun s ohledem na průměr převodu, ale v případě stavby v kroužku se převody nakoupí a budou se používat.
Osazení podvozku do karoserie jsem řešil pomocí tří sloupků. Jeden vzadu, dva vpředu. Tím se při jízdě zadní část mírně
kroutí a vpředu se příčný pohyb řeší uvolněním osky v drážkách držáků přední osy.
Dostal jsem sadu magnetů od Carrery, které jsem použil a je možno je výškově nastavovat, aby byl přítlak optimální.
Vymyslel jsem si malou vychytávku - držákům spojleru jsem prodloužil spojovací tyčinky a z vnitřní strany karoserie
jsem na ně navlékl silikonovou bužírku.
Poslední krok bude barevná úprava karoserie.
Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Na první pohled si vždycky říkám, že by šasi potřebovalo dovážit, ale pak si uvědomím, že je určeno na plast a s magnety.
Moc hezká práce, hned je vidět vývoj, který jsi za krátkou dobu udělal. Jen by to asi chtělo trochu silnější motor, přece jen je to k rozpohybování docela váha.
Moc hezká práce, hned je vidět vývoj, který jsi za krátkou dobu udělal. Jen by to asi chtělo trochu silnější motor, přece jen je to k rozpohybování docela váha.