Ites deska a její použití
Ites deska a její použití
Nevím, jestli jsem dával na toto téma něco na Fórum, pokud ano, tak to přeskočte.
Jen mně to napadlo, když jsem dělal pořádek v krabicích a vypadla ven stará, snad 4x upravovaná karoserie
Ferrari 512 z produkce Modely. Mám ještě tuhle bublinu jednu a to Porsche 917, také dorasovanou, ale když si na ni vytisknete L lištu,
vlepíte ji do karoserie a nacvaknete na ITES podvozek, tak to docela sedí. Na fotce mám disky, které jsem měl k dispozici, pochopitelně to chce
designové Ferrari, pneumatiky jsou ITES, tyto se vzorkem, pochopitelně se dají použít i Ites slicky, co se týká průměru.
Jediná úprava je ve výměně osek, protože se musí zvětšit rozchod, aby to vypadalo a na přední osu nasadit distanční trubičky.
Je to spíše podnět pro kroužky s dětmi, tak se omlouvám skalním modelářům ...
Jen mně to napadlo, když jsem dělal pořádek v krabicích a vypadla ven stará, snad 4x upravovaná karoserie
Ferrari 512 z produkce Modely. Mám ještě tuhle bublinu jednu a to Porsche 917, také dorasovanou, ale když si na ni vytisknete L lištu,
vlepíte ji do karoserie a nacvaknete na ITES podvozek, tak to docela sedí. Na fotce mám disky, které jsem měl k dispozici, pochopitelně to chce
designové Ferrari, pneumatiky jsou ITES, tyto se vzorkem, pochopitelně se dají použít i Ites slicky, co se týká průměru.
Jediná úprava je ve výměně osek, protože se musí zvětšit rozchod, aby to vypadalo a na přední osu nasadit distanční trubičky.
Je to spíše podnět pro kroužky s dětmi, tak se omlouvám skalním modelářům ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ites deska a její použití
Abych dostál slibu, nasadil jsem na podvozek Ferrari disky. A hned to vypadá líp.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ites deska a její použití
Nechci otevírat další téma, když se to pořád týká Ites desky. V novém časopise ABC bude rozhovor s Mirkem Kotíkem právě na téma nového
výrobku a to je ta podvozková deska. Padne tam i zmínka o mé osobě, musel jsem utřít slzu ...
Já tady tento produkt nepropaguji tak urputně proto, že jsem ho vymyslel, ale hlavně proto, že je to výborný začátek pro spoustu mladých modelářů.
A to také v článku zazní - firma zkusí nabídnout levné stavebnice aut z kostek a také pro ty, kdo mají doma tiskárnu, stáhnutí si souborů pro tisk
doplňků, nebo hotových modelů. Nebudou to pochopitelně žádné makety, protože to není účelem, ale jednoduché tvary karoserií v různých kategoriích.
Zkusil jsem si navrhnout a vytisknout formuli, k tomu trochu atypickou formuli šestikolového Tyrrellu P 34, právě jsem dokončil tisk a barevnou úpravu
auta typu hotrods.
Vymýšlím tvary a způsob tisku, aby se nemuselo tisknout s podporami, to znamená, že se tiskne na zádech. Šetří se čas a materiál.
Mám hotovu karoserii trucku VOLVO, který se tiskne po plochách a slepuje se. Všechny modely jsou určitě v historii na Fóru.
Auta na fotkách mají kabinu přišroubovánu ke karoserii. K podvozku jsem dal zadní pneu F1 ITES a přední pneu úzké ITES.
Na zbylou část podvozku si mohou děti nacvaknout dílky z LEGA, jako jsou zadní a přední světla a další.
výrobku a to je ta podvozková deska. Padne tam i zmínka o mé osobě, musel jsem utřít slzu ...
Já tady tento produkt nepropaguji tak urputně proto, že jsem ho vymyslel, ale hlavně proto, že je to výborný začátek pro spoustu mladých modelářů.
A to také v článku zazní - firma zkusí nabídnout levné stavebnice aut z kostek a také pro ty, kdo mají doma tiskárnu, stáhnutí si souborů pro tisk
doplňků, nebo hotových modelů. Nebudou to pochopitelně žádné makety, protože to není účelem, ale jednoduché tvary karoserií v různých kategoriích.
Zkusil jsem si navrhnout a vytisknout formuli, k tomu trochu atypickou formuli šestikolového Tyrrellu P 34, právě jsem dokončil tisk a barevnou úpravu
auta typu hotrods.
Vymýšlím tvary a způsob tisku, aby se nemuselo tisknout s podporami, to znamená, že se tiskne na zádech. Šetří se čas a materiál.
Mám hotovu karoserii trucku VOLVO, který se tiskne po plochách a slepuje se. Všechny modely jsou určitě v historii na Fóru.
Auta na fotkách mají kabinu přišroubovánu ke karoserii. K podvozku jsem dal zadní pneu F1 ITES a přední pneu úzké ITES.
Na zbylou část podvozku si mohou děti nacvaknout dílky z LEGA, jako jsou zadní a přední světla a další.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ites deska a její použití
Kdo si koupí podvozek, tak je osazen klasickými disky a pneumatikami slick.
Pokud někdo nechce měnit kola, jako jsem ukázal u oranžového modelu, jsou i originální kola a menší rozvor
v pohodě a auto vypadá dobře.
Pokud někdo nechce měnit kola, jako jsem ukázal u oranžového modelu, jsou i originální kola a menší rozvor
v pohodě a auto vypadá dobře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Ites deska a její použití
Vyborny napad, ako si ludia mozu nieco poskladat a hrat sa! K tej variabilite podvozku by som itesu odporucal umoznit menit aj prevody, aspon par novych moznosti a ukoncit eru lisovania prevodu na osku. Fungovat 50 rokov stale na jednom prevode 8/30 je uz dinosaurizmus Deti mozu objavit, ze auticka mozu aj inac jazdit, zrychlovat, brzdit, uhanat po rovinke apod. ze okrem tvarov sa daju menit aj jazdne vlastnosti.
Re: Ites deska a její použití
Je to moc hezké a kreativní rozšíření možností využití jakékoliv autodráhy. Jen mám pocit, že vše mělo přijít někdy před 15 lety, kdy (bohužel dočasně) začal obnovený boom autodrah diky tatínkům, kteří ve svém dětství tuto hračku měli. Je otázka, kolik těch Itesů, Carrer a dalších ještě v rodinách zůstalo.
Re: Ites deska a její použití
Úplně bych s tím nesouhlasil. Vem si, kdy se znovu začala vyrábět Tatra 148 jako plastová hračka. Cca 6 let. Dorostly děti tatínkům, kteří se hráli s původní Tatrou. Byl to zásah do černého. Kasovní trhák, i když si hodně odborníků ťukalo na čelo. A to je hračka pro děti cca od tří let. Přičteme těch 6 let a máme děti kolem deseti, které autodráha může začít zajímat. A jejich tatínci jsou pořád ti stejní, co to znají z vlastního dětství. A spojit to s legem... Bingo. Nikdo jiný to nedělá. Jen to teď umět prodat.
Jsem typickým občanem České republiky.
Už od rána si na něco ustavičně stěžuji...
Už od rána si na něco ustavičně stěžuji...
Re: Ites deska a její použití
Jediná možnost, jak to zjistit, jsou jen budoucí reálné prodeje desky. Na první pohled vše vypadá optimálně vč. spojení s Legem. Jenže posledních cca 5-10 let se i Lego začalo potýkat bez ohledu na průběžné inovace s nižšími prodeji.
Za sebe mohu říci jen to, že se mi právě spojení lega s autodráhou zdá být výborný nápad, jen mám s ohledem na zkušenosti s výrobou v ČR možná zbytečně skeptický pohled. FARO bych úspěch přál, protože ve spojení s Pavlem odvedl nový vlastník neuvěřitelný kus práce.
Snad má Pavel k dipozici i nějaká prodejní čísla.
Za sebe mohu říci jen to, že se mi právě spojení lega s autodráhou zdá být výborný nápad, jen mám s ohledem na zkušenosti s výrobou v ČR možná zbytečně skeptický pohled. FARO bych úspěch přál, protože ve spojení s Pavlem odvedl nový vlastník neuvěřitelný kus práce.
Snad má Pavel k dipozici i nějaká prodejní čísla.