Škoda 130 RS
Napsal: 07 srp 2022, 11:49
Díky Petrovi jsem se stal majitelem bublinky Škody 130 RS s těmi nádhernými, vyboulenými blatníky.
Součástí karoserie jsou i krycí masky na okna a na fólii obtisky zadních světel, světlometů a přední mřížky.
Tyhle bublinky jsou parádní, ale je to fuška opatrně ostříhat, vybrousit otvory pro kola, povedlo se, na hliníkový disk jsem si nalepil brusný papír
pomocí oboustranné lepící pásky a v brusce jsem opatrně brousil oblouky.
Další krok bylo co s podvozkem. Chtěl jsem použít univerzální podvozek pro auta ITES, ale líbil se tvar karoserie, tak jsem si nakreslil podvozek nový.
In-line uložení motorku, tentokrát s oskou 2,38 mm, přední osa uložena na posuvných držácích, aby se mohly přesně osadit kola do blatníků.
Uchycení karoserie pomocí dvou L lišt, doufám, že se neutrhne lak ...
Pneumatiky ITES přední slick, opět lustrsvorky.
Trochu nastal problém se světlostí, mám ji 1,5 mm a výřezy pro kola jsou daná, tak budu mít podvozek pod hranou karoserie. Nastříkám ho černým matem
a snad to bude vypadat hezky.
Součástí karoserie jsou i krycí masky na okna a na fólii obtisky zadních světel, světlometů a přední mřížky.
Tyhle bublinky jsou parádní, ale je to fuška opatrně ostříhat, vybrousit otvory pro kola, povedlo se, na hliníkový disk jsem si nalepil brusný papír
pomocí oboustranné lepící pásky a v brusce jsem opatrně brousil oblouky.
Další krok bylo co s podvozkem. Chtěl jsem použít univerzální podvozek pro auta ITES, ale líbil se tvar karoserie, tak jsem si nakreslil podvozek nový.
In-line uložení motorku, tentokrát s oskou 2,38 mm, přední osa uložena na posuvných držácích, aby se mohly přesně osadit kola do blatníků.
Uchycení karoserie pomocí dvou L lišt, doufám, že se neutrhne lak ...
Pneumatiky ITES přední slick, opět lustrsvorky.
Trochu nastal problém se světlostí, mám ji 1,5 mm a výřezy pro kola jsou daná, tak budu mít podvozek pod hranou karoserie. Nastříkám ho černým matem
a snad to bude vypadat hezky.