RPM, g*cm
RPM, g*cm
Ahoj automodelári, od coho zavisi rychlost motorceka a tocivy moment? Preco niektore hoci rychle pomaly akceleruju a slabo brzdia? Ake su moznosti v domacich podmienkach vytunit motorcek? Napr. zvysit otacky a brzdnu silu? Ďakujem.
Re: RPM, g*cm
Nikdo ti zatím neodpověděl. Asi to bude tím, že komerčkáři mají zakázáno závodit s motorem na kterém byly provedeny jakékoliv úpravy či jeho otevření, takže se úpravami motoru nezabývají. Když prostě koupíš horší motor, tak ho vyřadíš například jen pro domácí ježdění a na závody použiješ jiný . S úpravami motoru se musíš asi obrátit na tradiční slotracingové modeláře.
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: RPM, g*cm
Nakup si nějaké ty motorky žluté NSR 35000 otáček , ty se moc nepovedly ale budou lepší než základní motory které mají někde mezi 18 - 21 tisícema otáček - nikdy nevíš jak se to povede namotat na tu kotvu !!!
No ale závody komečních aut vyndaných z krabičky docela pěkně imitují skutečné závody a k tomu občas patří i to,že nějaké to auto jezdí pomaleji a nebo prostě nedojede
No ale závody komečních aut vyndaných z krabičky docela pěkně imitují skutečné závody a k tomu občas patří i to,že nějaké to auto jezdí pomaleji a nebo prostě nedojede
Re: RPM, g*cm
Přečetl jsem Tvůj příspěvek na telefonu a než jsem došel k počítači, vidím, že daleko povolanější Ti
zcela jasně odpověděl. Je opravdu lepší sáhnout po motorku od renomovaného výrobce, který ač dražší
je zárukou že si dobře zajezdíš. Potom je další krok a to nastavení poměru mezi pastorkem a převodem
no a třetí je ovladač kde se dá nastavit rychlost, brzda a další parametry.
zcela jasně odpověděl. Je opravdu lepší sáhnout po motorku od renomovaného výrobce, který ač dražší
je zárukou že si dobře zajezdíš. Potom je další krok a to nastavení poměru mezi pastorkem a převodem
no a třetí je ovladač kde se dá nastavit rychlost, brzda a další parametry.
Re: RPM, g*cm
Dakujem, zabudol som napisat - nejde mi o to aby auticka rychlo jazdili osadene kvalitnymi motormi, viem, ze na preteky sa nesmu upravovat. Ide mi o ten proces doma si upravit vytunit v ramci moznosti tie co mam
Re: RPM, g*cm
No pokud to myslíš vážně, tak mi napiš na SZ email a já ti oskenují pasáže z modelářské příručky o úpravě motorů.
Re: RPM, g*cm
Upřímně řečeno, jakýkoliv tuning běžných jednorázových motorů z plasťáků je většinou k ničemu. Hlavní problém je v tom, že převážná většina z nich je složena z nekvalitních dílů, které toho moc nevydrží a s nějakými úpravami ani nepočítají. Jedině tak s údržbou typu odmaštění, vyčištění a promazání. Případné převíjení kotvy narazí na mizerný kolektor, následně na přítlačné uhlíky a zvýšenou teplotu čela. Vyvažováním kotvy při tak nízkých otáčkách žádnou díru do světa taky neuděláš. Prostě musíš počítat s tím, že výrobně se jedná o konglomerát těch nejlevnějších součástek v celkové hodnotě několika korun.
Jiná situace je u standardních motorů, které se dají upravit podle vlastních požadavků a kapsy poskládáním z různých komponent a jejich sladěním. To je ale trochu jiná kategorie, kterou doma opravdu nevyužiješ. Ale kdyby ses do toho přece jen chtěl pustit, tak se podívej na stránky klubu SCRC Pardubice, kde v rubrice "Jak na to" je Romanův komplexní průvodce stavbou modelu zahrnující mimo jiné i úpravy motoru.
Jiná situace je u standardních motorů, které se dají upravit podle vlastních požadavků a kapsy poskládáním z různých komponent a jejich sladěním. To je ale trochu jiná kategorie, kterou doma opravdu nevyužiješ. Ale kdyby ses do toho přece jen chtěl pustit, tak se podívej na stránky klubu SCRC Pardubice, kde v rubrice "Jak na to" je Romanův komplexní průvodce stavbou modelu zahrnující mimo jiné i úpravy motoru.