Š130 RS 1:32
Re: Š130 RS 1:32
K těm insertům - v Dráčiku mají celou velkou polici krásných modelů aut. Měřítko je větší jako 1:43, ale cena 120 Kč je fakt
dobrá i k tomu, že se použijí pouze disky jako inserty. Je tam Porsche 911 s krásnými paprsky a spousta dalších sportovních
žihadel. Koukněte se, určitě Vás něco napadne.
dobrá i k tomu, že se použijí pouze disky jako inserty. Je tam Porsche 911 s krásnými paprsky a spousta dalších sportovních
žihadel. Koukněte se, určitě Vás něco napadne.
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: Š130 RS 1:32
Tohle jsou trochu jiný modely,připadá mi to jako přebytky aut co dělají pro časopisy , jsou za 109,- a mají Nissan Skyline R35 , Mercedesy SLR a SLS pak starej Aston Martin, Lotus Esprit, Ford GT, a dokonce i ARO s radlicí
Osobně mě k tomu vedla jen jediná věc a tou jsou disky od Slot it - označení PA33-ALS do kterých mají inzerty průměr +/- 10,8 mm
Proto jsem to od oka zkusil vzít a ono to vyšlo
Osobně mě k tomu vedla jen jediná věc a tou jsou disky od Slot it - označení PA33-ALS do kterých mají inzerty průměr +/- 10,8 mm
Proto jsem to od oka zkusil vzít a ono to vyšlo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Š130 RS 1:32
Ahoj všichni tak se mi zdá že toto vlákno pomalu a jistě usnulo...z dosud uvedených příspěvků je vidno že laminátovka od pana Maxipu si vede mezi chlapi modeláři výborně.Hned asi na straně 2 tohoto vlákna se zmínil Milangs1200 o vývoji universálního podvozku pro auta 1/32 např škoda 130rs. Vím že co zde teď prezentuji, není přímo o škodě 130rs ale je na tomto projektu použito šasí navržené panem Milangs1200. Milan tam také píše o možnosti použití podvozku pro jiné karoserie
a o užití šasí v kroužcích a klubech.Jsem nějakou dobu v kontaktu s Milanem a vím proč tento projekt nebyl dotažen do konce.Šlo o to že šasí se skládá ze dvou druhů oceli..resp.tvrdý a pružný střed a měkké tvárné bočnice.
To samosebou není problém k dostavbě ale problém je už v samotném opracování materiálu nebo chcete-li jeho nařezáním, které je provedeno na laseru.Neví se jistě jestli je laser tak nepřesný nebo je potřeba jeho kalibrace, faktem ale je
že po nařezání jsou jednotlivé detaily výpalků nepřesné - prostě to nesedí po kupě jak má, což je škoda. Teď ale k věci, protože jsem svou škůdku postavil už loni na svůj drátěný pseudopodvozek, bylo třeba zvolit jinou budku.Po zhlídnutí stránek slot.it mě do oka padl cmlaren f1 oranžový prostě hotová krásná budka jen osadit na šásko. Takže jak to teda proběhlo: kastličku už znáte,vodítko je milanovo kartáčky faro,osky 2,38,motor klasika plechovka 130ka asi do 20 000rpm.z auta porsche carrera autoart..možná se pletu s jeho otáčkama.. disky hliníkové jejich původ neznám dodány od Milana,převod sidewinder převodový poměr jsem neřešil vše už pořešil Milangs1200. Gumky jsou s faro favoritu.A něco o stavbě:na podvozku je možno dle otvorů v přední části
nastavit rozvor,přední osa lze i po zabroušení osadit ložisky nebo zvolit variantu osa napevno, kolečka otočné na ložiscích zvlášt. Zbroušením držáku osy je možné upravit i světlou výšku podvozku to samé lze provést i v uložení zadní hnací osy podvozku s domečky která jsou osazena kluznými ložisky.Za sebe můžu říct že korekce ve volbě pastorku a hnacího kola jsou možné.Motor je vpájen do šasí. Držák vodítka je stavitelný jak v podélném směru tak lze i na výšku podložit.Uchycení karoserie je v plovoucích bočnicích podvozku které jsou fixovány do středové planžety podvozku pomocí volných pantíků.Zbytek pohyblivého spoje uskutečnují vruty které drží spoj navolno mezi bočnicía karoserii.
Jízda:co dodat bez závaží bez magnetů a na faro čtyřdráze..paráda....dá se i bez těchto zmíněných věcí slušně jezdit to je můj názor..
http://jane4x4.rajce.idnes.cz/mc_laren_F1/
pánové za mě je hodnocení dobré nejsem sice super odborník ale jízdní projev je jízdní projev marcus007
a o užití šasí v kroužcích a klubech.Jsem nějakou dobu v kontaktu s Milanem a vím proč tento projekt nebyl dotažen do konce.Šlo o to že šasí se skládá ze dvou druhů oceli..resp.tvrdý a pružný střed a měkké tvárné bočnice.
To samosebou není problém k dostavbě ale problém je už v samotném opracování materiálu nebo chcete-li jeho nařezáním, které je provedeno na laseru.Neví se jistě jestli je laser tak nepřesný nebo je potřeba jeho kalibrace, faktem ale je
že po nařezání jsou jednotlivé detaily výpalků nepřesné - prostě to nesedí po kupě jak má, což je škoda. Teď ale k věci, protože jsem svou škůdku postavil už loni na svůj drátěný pseudopodvozek, bylo třeba zvolit jinou budku.Po zhlídnutí stránek slot.it mě do oka padl cmlaren f1 oranžový prostě hotová krásná budka jen osadit na šásko. Takže jak to teda proběhlo: kastličku už znáte,vodítko je milanovo kartáčky faro,osky 2,38,motor klasika plechovka 130ka asi do 20 000rpm.z auta porsche carrera autoart..možná se pletu s jeho otáčkama.. disky hliníkové jejich původ neznám dodány od Milana,převod sidewinder převodový poměr jsem neřešil vše už pořešil Milangs1200. Gumky jsou s faro favoritu.A něco o stavbě:na podvozku je možno dle otvorů v přední části
nastavit rozvor,přední osa lze i po zabroušení osadit ložisky nebo zvolit variantu osa napevno, kolečka otočné na ložiscích zvlášt. Zbroušením držáku osy je možné upravit i světlou výšku podvozku to samé lze provést i v uložení zadní hnací osy podvozku s domečky která jsou osazena kluznými ložisky.Za sebe můžu říct že korekce ve volbě pastorku a hnacího kola jsou možné.Motor je vpájen do šasí. Držák vodítka je stavitelný jak v podélném směru tak lze i na výšku podložit.Uchycení karoserie je v plovoucích bočnicích podvozku které jsou fixovány do středové planžety podvozku pomocí volných pantíků.Zbytek pohyblivého spoje uskutečnují vruty které drží spoj navolno mezi bočnicía karoserii.
Jízda:co dodat bez závaží bez magnetů a na faro čtyřdráze..paráda....dá se i bez těchto zmíněných věcí slušně jezdit to je můj názor..
http://jane4x4.rajce.idnes.cz/mc_laren_F1/
pánové za mě je hodnocení dobré nejsem sice super odborník ale jízdní projev je jízdní projev marcus007
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: Š130 RS 1:32
Jak píšeš o nepřesnosti laseru , tak to není Milan měl problém v tom,že ten kdo mu to vyřezával už měl ten nástroj v tak nevyhovujícím stavu a tím pádem
vypadá vše tak jak to vypadá
No já jsem svoje modely již uvedl do provozuschopného stavu,jen nějak chybí čas na dolakování a na obtisky.
Obtisky na relly mám v konceptu , ještě jsem to nedodělal , dělám spousty jiných předloh pro makety ve větším měřítku
A ještě musím vyrobit Martinovi dekály na Liazky a Buggyru prostě nestíháme
vypadá vše tak jak to vypadá
No já jsem svoje modely již uvedl do provozuschopného stavu,jen nějak chybí čas na dolakování a na obtisky.
Obtisky na relly mám v konceptu , ještě jsem to nedodělal , dělám spousty jiných předloh pro makety ve větším měřítku
A ještě musím vyrobit Martinovi dekály na Liazky a Buggyru prostě nestíháme
Re: Š130 RS 1:32
Zdravím všechny...konečně vyšel čas na dlouho rozpracovaný projekt skvěle vypadající škody 130rs.Kastličku má od Maxipu podvozek jsem použil své staré šásko které bylo vyrobeno sletováním zbytků podvozku ites.Ten jsem měl rozdělaný někdy od 90let.stčilo jen upravit rozvor.motor je použit faro super +převody faro ,vodítko a kola ze š favorit faro...vím že škůdky měla ve skutečnosti kola dost malá ale sehnat něco co by jsem sedlo se mi nepodařilo.Jízdní vlastnosti jsou kupodivu na styl stavby dobré se slabým magnetem. marcus007
http://jane4x4.rajce.idnes.cz/skoda_130rs/
http://jane4x4.rajce.idnes.cz/skoda_130rs/
Re: Š130 RS 1:32
Marku, díky za tento příspěvek, mám auto v bílém plastu s vyřezanými okny, s podvozkem, výborně jezdící
ale nejsem schopen ho stříknout a polepit dekály, které mám také.
Takže se do toho dám. Chtěl bych zkusit interiér, mám hotovou přístrojovou desku, jedno sedadlo Recaro
a pilota. Ještě bych udělal trubkový rám, aby to vypadalo hezky. No a snad se mi podaří auto slušně zasklít.
ale nejsem schopen ho stříknout a polepit dekály, které mám také.
Takže se do toho dám. Chtěl bych zkusit interiér, mám hotovou přístrojovou desku, jedno sedadlo Recaro
a pilota. Ještě bych udělal trubkový rám, aby to vypadalo hezky. No a snad se mi podaří auto slušně zasklít.
Re: Š130 RS 1:32
Autíčko vyzerá veľmi pekne. S tým motorom Faro chodí veľmi rýchlo. Budem rád keď sa tu objavia ďalšie dokončené modely a keď ich uvidím na dráhach jazdiť budem rád.
Re: Š130 RS 1:32
ahoj..přesto že jsem zmínil už v prvním vlákně že to jsem nepatří už to teda dokončím .mc laren f1 dostal inzerty od slot.it na všechna kola pouze zadní byla vyměněna za al disky slot.it a gumky silikon. pt03 samosebou přibil i původní lehce upravený interier..ted z výměnou kol a gum se jízdní projem rapidně zlepšil..žádné závaží žádný magnet....auto se prohání po čtyřdráze ites-faro....a tady je http://jane4x4.rajce.idnes.cz/mc_laren_F1/#P6080021.jpg
mějte se marcus007
mějte se marcus007
Re: Š130 RS 1:32
Teď k auto Škoda 130 RS. Byl jsem také jeden z těch, kteří měli od Maxi-pu karoserii a dekály.
Trvalo to hrozně dlouho, než jsem se dostal k vyřezání oken a potom k nástřiku karoserie.
S dekály bylo trauma, hlavně tenké linky praskaly, zoufale jsem psal do Púchova a dostal jsem další sadu
obtisků i s adjustací lakem. Bylo to podstatně lepší, přesto jsem musel u drobnějších částí použít barvu a štěteček.
No tak jsem to nějak dopatlal, ještě musím vyrobit výfuk a bude to hotovo.
V každém případě jsem rád, že mám tento model v kufru, je to legenda a nevypadá zase špatně...
Trvalo to hrozně dlouho, než jsem se dostal k vyřezání oken a potom k nástřiku karoserie.
S dekály bylo trauma, hlavně tenké linky praskaly, zoufale jsem psal do Púchova a dostal jsem další sadu
obtisků i s adjustací lakem. Bylo to podstatně lepší, přesto jsem musel u drobnějších částí použít barvu a štěteček.
No tak jsem to nějak dopatlal, ještě musím vyrobit výfuk a bude to hotovo.
V každém případě jsem rád, že mám tento model v kufru, je to legenda a nevypadá zase špatně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.